ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Павлодар облысының білім беру басқармасы, Ертіс ауданы білім беру бөлімінің «№4 Ертіс жалпы орта білім беру мектебі» КММ
КГУ «Иртышская средняя общеобразовательная школа №4» отдела образования Иртышского района, управления образования Павлодарской области
с. Иртышск
irtysh-4@irtysh.edu.kz

Павлодар облысының білім беру басқармасы, Ертіс ауданы білім беру бөлімінің «№4 Ертіс жалпы орта білім беру мектебі» КММ
КГУ «Иртышская средняя общеобразовательная школа №4» отдела образования Иртышского района, управления образования Павлодарской области

МЕНЮ

Біз сіздермен сәлемдесуге
қуаныштымыз мектебіміздің ресми сайтында!

Сайт біздің қалай екенімізді білгісі келетіндердің
барлығына арналған оқу орны.

Бөлімге өтіңіз

Аттестаттау

        Павлодар облысы білім беру басқармасыЕртіс ауданы білім беру бөлімінің«

№ 4 Ертіс  жалпы орта білім беру мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесінің мектепалды даярлық тобыныңөзін-өзі бағалауы. 

                      2024 жыл       

Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы

Павлодар облысының білім беру басқармасы, Ертіс ауданының білім беру бөлімінің «№4 Ертіс жалпы орта білім беру мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесіБілім беру ұйымының толық атауы – Павлодар облысының білім беру басқармасы, Ертіс ауданының білім беру бөлімінің «№4 Ертіс жалпы орта білім беру мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесіҚұрылыс жылы – 2004 ж. Жобалық қуаттылығы – 198 орын. Жалпы ауданы –3730 ш.м2Заңды мекенжайы: Қазақстан Республикасы, Павлодар облысы, 140500, Ертіс ауданы, Ертіс ауылы, Бурягина  көшесі, 14.

Заңды тұлғаның байланыс деректері: 87779342757, Бұл электронды пошта мекен-жайы спам-боттардан қорғалған. Көру үшін сіздің браузеріңізде JavaScript қосулы тұруы тиіс.

Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері: мектеп директоры Сарсенова Айнур Токтаровна, бұйрық №1-05/172 ж/қ 5.12.2022 ж

 

 

Құқық белгілейтін және құрылтайшылық құжаттарыМектеп бастауыш, негізгі және орта жалпы білім беруді мынадай құқық белгілейтін құжаттар негізінде жүзеге асырады:

  • 2021 жылғы 10 ақпанда берілген №KZ40LAA00022858 мемлекеттік лицензия Линцензиар: Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Білім және ғылым саласында сапаны қамтамасыз ету комитетінің Павлодар облысының білім саласында сапаны қамтамасыз ету департаменті.
  • 2021 жылғы 10 ақпанда берілген № KZ40LAA00022858 білім беру қызметімен айналысу үшін лицензияға қосымша Линцензиар: Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Білім және ғылым саласында сапаны қамтамасыз ету комитетінің Павлодар облысының білім саласында сапаны қамтамасыз ету департаменті.
  • 2021 жылғы 12 қаңтар Заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы анықтама. БСН 981040001459.
  • 2021 жылғы 5 қаңтардағы №1 бұйрығымен бекітілген Павлодар облысының білім беру басқармасы, Ертіс ауданы білім беру бөлімінің «№4 Ертіс жалпы орта білім беру мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің Жарғысы

 Мектеп әкімшілігі:Мектеп директоры: Сарсенова Айнур Токтаровна –екінші санатты басшы,  биология   пәнінің мұғалімі, педагог- модератор,еңбек өтілі  23 жыл. Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасарлары: Дусюнбаева Алмагуль Агыбаевна –санаты- педагог-зерттеуші, география пәнінің мұғалімі, еңбек өтілі 15 жыл, үшінші санатты басшының орынбасары;Тажкеева Гульнар Токсамбаевна – санаты педагог-модератор, физика пәні мұғалімі еңбек өтілі – 22 жылДиректордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары: Нурсеитова Наталья Владимировна-санаты педагог-модератор, білімі жоғары, еңбек өтілі –Айдашева Диана Аманжоловна – математика пәні мұғалімі, еңбек өтілі –11 жыл;Директордың ғылыми-әдістемелік ісі орынбасары: Жаканова Асия Шариповна – санаты – педагог-зерттеуші, қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі, еңбек өтілі 31 жыл. Мектепалды даярлық топ:13 Сынып комплекті саны: 2Оқыту тілі: мемлекеттік тіл 1 топ, орыс тілі 1 топМектеп бес күндік оқу аптасымен екі ауысымда жұмыс істейді. Мектепалды даярлық тобы бірінші ауысымда тәрбиеленеді

Мектептің әдістемелік тақырыбы: «Педагогтердің кәсіби құзыреттілігінің деңгейінің үздіксіз көтеру арқылы білім беру сапасында тиімділікке қол жеткізу».

Мектептің миссиясы:

Оқу үдерісінде жаңа тәсілдерді  енгізу арқылы мұғалімдердің кәсіби өсуін және оқушылардың шығармашылық және интеллектуалды дамуын қамтамасыз ету үшін жағдайлар жасау.

            Даму бағдарламасы аясындағы жұмыс барысында мектептің инновациялық қызметінің негізгі бағыттары айқындалды. Педагогикалық ұжым инновациялық қызметті дамудың негізгі тетігі ретінде қарастырады, оны оқу тәжірибесіне енгізілген жаңалықтарды жүзеге асырудың, меңгерудің, иеленудің мақсатты процесі ретінде анықтайды.                 Іс жүргізу үшін мектеп директоры бекіткен және аудандық білім бөлімімен келісілген істер номенклатурасы, штаттық кесте, мұғалімдер мен қызметкерлердің жеке істері, еңбек кітапшалары, еңбек келісім-шарттары, мұғалімдер мен қызметкерлердің лауазымдық нұсқаулықтары, жеке құрам бойынша бұйрық кітапшалары бар.             Жалпы білім беру мәселесі бойынша алфавиттік кітап, оқушылардың қозғалысы туралы бұйрық кітабы, мектепке келу, мектептен кету талондары, оқушылардың жеке істері, есеп карточкалары, негізгі орта мектеп курсын аяқтау туралы куәліктерді есепке алу және беру кітаптары, жалпы орта мектеп курсын бітіргені туралы аттестаттарды есепке алу және беру кітаптары бар. Бұл құжаттар Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2007 жылғы 23 қазандағы № 502 «Білім беру ұйымдарының білім беру қызметінде пайдаланатын қатаң есептілік құжаттарының нысандарын бекіту туралы» бұйрығының талаптарына сәйкес жүргізіледі.             Мектеп әкімшілігі мектеп оқушыларын есепке алуды ұйымдастыру талаптарының сақталуы, мектеп оқушыларының оқумен қамтылуы мәселелерін үнемі қадағалап отырады. Оқуға қабылдау туралы бұйрықтардың уақытылы берілуі қамтамасыз етілген. Барлық білім алушылардың жеке істері мен медициналық құжаттары бар.

 

Мектепалды  даярлық  сыныбы

2021-2022 жылы мектепалды даярлық сыныбында оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыруда Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген (2020  жылғы 5 мамырдағы №182 өзгерістер мен толықтрулар енгізілген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты, ҚР БҒМ 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығымен бекітілген (2020 жылғы 12 мамырдағы № 195 өзгерістер мен толықтырулар енгізген), ҚР БҒМ 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген (2020 жылғы 28 қырқүйектегі №412 өзгерістер мен толықтырулар енгізілген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламалары негізінде әзірленіп енгізілді.

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына және оқу жоспарына сәйкес мектепалды даярлық сыныбында (оқыту тілі мемлекеттік тіл) оқу жүктемесі 20 сағатты құрайды, оның ішінде 17 сағат инварианттық компонентке,     3 сағат вариативтік компонентке бөлінді. «Әлеумет» білім беру саласы әлеуметтік ортаға бейімделу, кез келген ортада еркін бірлесе әрекет ету, өз Отанына сүйіспеншілік таныту біліктерін қалыптастыру, адамгершілік – рухани білім негіздерін дамытуға бағытталған. Мектепалды даярлық тобында вариативтік компонентке 3 сағат бөлінген. Мемлекеттік тілінде білім оқытылатын даярлық тобы сыныбында  «Логика әлемі» 2 сағаттық вариативтік компонент балаларды логикалық тапсырмалар арқылы қисынды ойлауға  дағдыландыру, балалардың зейінін, ойлау, зерде үрдістерін дамыту, қиялдарын ұштау, тапқырлыққа жетелеу, ойлай отырып есептеу тәсілдерін меңгерту мақсатында, Білім беру басқармасының 2020 жылғы 10 қаңтардағы №813-04/74 хаты негізінде вариативтік компонентінен 1 сағат «Өлкетану» бағдарламасына бөлінді. «Өлкетану» 1 сағаттық вариативтік компонент  мектеп жасына дейінгі  балалардың жас ерекшеліктері  мен мүмкіндіктеріне  сәйкес туған  жеріне деген  рухани-адамгершілік құндылықтарын  қалыптастыру, өз өлкесінің тарихы, мәдениетімен  таныстыру, жалпы азаматтылық, ұлтжандылық пен толеранттылыққа тәрбиелеу мақсатында еңгізілді.

Мектепалды даярлық сыныбында (оқыту тілі орыс  тіл) оқу жүктемесі 20 сағатты құрайды, оның ішінде 18 сағат инварианттық компонентке,  2 сағат вариативтік компонентке бөлінді. «Әлеумет» білім беру саласы әлеуметтік ортаға бейімделу, кез келген ортада еркін бірлесе әрекет ету, өз Отанына сүйіспеншілік таныту біліктерін қалыптастыру, адамгершілік – рухани білім негіздерін дамытуға бағытталған. Мектепалды даярлық тобында вариативтік компонентке 2 сағат бөлінген.  «Ағылшын тілі» 1 сағаттық вариативтік компонент  мектеп жасына дейінгі балалардың қарым-қатынас пен ақпарат алмасу құралы ретінде ағылшын тілін үйренуге деген тұрақты қызығушылығын дамыту мақсатында енгізілді,

«Өлкетану» 1 сағаттық вариативтік компонент  мектеп жасына дейінгі  балалардың жас ерекшеліктері  мен мүмкіндіктеріне  сәйкес туған  жеріне деген  рухани-адамгершілік құндылықтарын  қалыптастыру, өз өлкесінің тарихы, мәдениетімен  таныстыру, жалпы азаматтылық, ұлтжандылық пен толеранттылыққа тәрбиелеу мақсатында еңгізілді.

 Мектепалды даярлықтың негізгі мақсаты мектеп жасына дейінгі балалардың жалпы, зияткерлік, дене дамуын, олардың білімді игеруге дайындығын қамтамасыз ету, оқу әрекетін меңгеру үшін балада тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру болып табылады.

Мектепалды даярлық тобы аптасына бес күндік тәртіп бойынша жұмыс істейді. Мектепалды даярлық тобы жұмысының бұл тәртібі тәрбиеленушілердің қызығушылықтары мен қажеттіліктеріне сәйкес ұйымдастырылған оқу қызметі мен вариативтік компоненттің орындалуын қамтамасыз етеді.

«Денсаулық» білім беру саласы белсенді қимыл әрекеті дағдылары мен денелік өзін – өзі жетілдіру қажеттілігіне деген қызығушылықты қалыптастыру және дамыту, балаларды салауатты өмір салты негіздеріне баулуға бағытталған.

«Коммуникация» білім беру саласы айналасындағы адамдармен бірлесе әрекет ету және байланысқа түсу ептіліктерін қалыптастыру, қарым – қатынас жағдаяттарын ажырату, өз мінез – құлқын дұрыс және сәйкесінше ұстауға бағытталған.

«Таным» білім беру саласы танымдық – зерттеу әрекеті үшін жағдай жасауға бағытталған.

«Шығармашылық» білім беру саласы мектеп жасына дейінгі балаларда шығармашылық қабілеттің, ойлау мен қиялдың қалыптасуына, эстетикалық талғамы мен эмоционалды – сезімдік аясының, өзінің ішкі жан дүниесін көркемдік формада жеткізе білуге деген ұмтылысын дамытуға жағдай жасау, өнер құралдарымен тәрбиелеуге және музыкалық-көркемдік әрекет тәсілдері мен ойын арқылы өнер әлеміне баулуға бағытталған.

2023-2024 оқу жылына арналған жұмыстық оқу жоспары мектепалды  даярлық  сыныбында  Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты, ҚР БҒМ 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары, ҚР БҒМ 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламалары негізінде және 2023-2024 оқу жылына арналған мектепке дейінгі ұйымдарға оқу-тәрбие үдерістерін ұйымдастыру туралы әдістемелік нұсқау хаты басшылыққа алынып жасалынды.

Мектепалды даярлық сыныбында оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыруда Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген (2020  жылғы 5 мамырдағы №182 өзгерістер мен толықтрулар енгізілген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты, ҚР БҒМ 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығымен бекітілген (2022 жылғы 9 қыркүйектегі №394 өзгерістер мен толықтырулар енгізген), ҚР БҒМ 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген (2022 жылғы 14 қазандағы  №422 өзгерістер мен толықтырулар енгізілген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламалары негізінде әзірленіп енгізілді.

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына және оқу жоспарына сәйкес мектепалды даярлық сыныбында оқу жүктемесі 20 сағатты құрайды.

«Әлеумет» білім беру саласы әлеуметтік ортаға бейімделу, кез келген ортада еркін бірлесе әрекет ету, өз Отанына сүйіспеншілік таныту біліктерін қалыптастыру, адамгершілік – рухани білім негіздерін дамытуға бағытталған.

Оқу жоспарында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік жоспарында бөлінген ұйымдастырылған оқу қызметінің жалпы көлемі мен вариативтік компонентке бөлінген сағат саны сақталған. Ол оқу жүктемесінің шекті көлемінен аспайды. Мектепалды даярлықтың негізгі мақсаты мектеп жасына дейінгі балалардың жалпы, зияткерлік, дене дамуын, олардың білімді игеруге дайындығын қамтамасыз ету, оқу әрекетін меңгеру үшін балада тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру болып табылады.

Мектепалды даярлық тобы аптасына бес күндік тәртіп бойынша жұмыс істейді. Мектепалды даярлық тобы жұмысының бұл тәртібі тәрбиеленушілердің қызығушылықтары мен қажеттіліктеріне сәйкес ұйымдастырылған оқу қызметі мен вариативтік компоненттің орындалуын қамтамасыз етеді.

«Денсаулық» білім беру саласы белсенді қимыл әрекеті дағдылары мен денелік өзін – өзі жетілдіру қажеттілігіне деген қызығушылықты қалыптастыру және дамыту, балаларды салауатты өмір салты негіздеріне баулуға бағытталған.

«Коммуникация» білім беру саласы айналасындағы адамдармен бірлесе әрекет ету және байланысқа түсу ептіліктерін қалыптастыру, қарым – қатынас жағдаяттарын ажырату, өз мінез – құлқын дұрыс және сәйкесінше ұстауға бағытталған.

«Таным» білім беру саласы танымдық – зерттеу әрекеті үшін жағдай жасауға бағытталған.

«Шығармашылық» білім беру саласы мектеп жасына дейінгі балаларда шығармашылық қабілеттің, ойлау мен қиялдың қалыптасуына, эстетикалық талғамы мен эмоционалды – сезімдік аясының, өзінің ішкі жан дүниесін көркемдік формада жеткізе білуге деген ұмтылысын дамытуға жағдай жасау, өнер құралдарымен тәрбиелеуге және музыкалық-көркемдік әрекет тәсілдері мен ойын арқылы өнер әлеміне баулуға бағытталған.

 

 

 

Мектептің кадрлық құрамының сараптамасы        Педагогикалық ұжымның кадрлық құрамы білім сапасының қалыптасуының негізі болып табылады.   

Ұстаздардың  білім деңгейі

Оқу жылы

Тәрбиешілер, пән мұғалімдер

Жоғары білімді

2022-2023

5

5

2023-2024

5

5

 

Мектепалды дарлық тобының тәрбиешілері мен пән мұғалімдері 100% жоғары білімді.

Ұстаздардың біліктілік санаттары туралы ақпарат

 

2022-2023 оқу жылы

2023-2024 оқу жылы

Барлық ұстаздар

5

5

Педагог-сарапшы

2 (40%)

2 (40%)

Педагог-модератор

1 (20%)

2 (40%)

Педагог

 

2 (40%)

1 (20%)

 

 

 

Соңғы екі жыл ішінде даярлық тобына сабақ беретін мұғалімдер арасында санаттар бойынша: барлығы 5 мұғалім, оның ішінде 2 сарапшы (1 тәрбиеші, 1 дене шынықтыру пәні мұғалімі), 2 педагог-модератор (1 тәрбиеші, 1 дене шынықтыру пәні мұғалімі), және 1 ұстаз қазақ тілі пәні мұғалімі жас маман, санаты – педагог. 2024-2025 оқу жылы қазақ тілі мпәні мұғалімі жоспар бойынша педагог-модераторға өтініш береді.

 

Ұстаздардың жастық құрамы

 

2022-2023 оқу жылы

2023-2024 оқу жылы

Барлық ұстаздар

5

5

20 жасқа дейін

-

-

20-25 жас

1

1

26-30 жас

1

1

31-35 жас

-

-

36-40 жас

2

2

41-45 жас

1

-

46-50 жас

-

1

 

 

 

 

Педагогтердің орташа жасы 35,2 жас. Осы жаста ұстаз түбегейлі өзгерту және жаңа құралдар мен тәсілдерді іздестіру міндеттерін қоюды және шешуді біледі. Педагогикалық әдепті және педагогикалық дербестікті меңгереді. Осы барлық қасиеттер оның тиімді қызметін қамтамасыз етеді.

 

 

 

Мектепалды даярлық тобының мұғалімдерінің курстық даярлықтан өтуі

Мұғалімнің

 аты-жөні

Тақырып

Мерзімі

Өткен жері

Сериясы

1

Серякова Елена Андреевна

 

" Мектепалды даярлықтың практикалық және мазмұнды аспектілері "

 

18.04.2024

 

«НЗМ» ДББҰ ПШО

№0826616

 

2

Базарбаева Камшат Еренкаиповна

 

"Мектепалды даярлықтың тәжірибелік және мазмұндық аспектілері"

 

18.04.2024

 

БАҰО АҚ "Өрлеу"

 

№0826571

 

 

Тәрбиенушілер контингенті

Жынысы бойынша тәрбиеленушілердің құрамы туралы мәлімет

Балалар жынысы

2022-2023 оқу жылы

2023-2024 оқу жылы

Жалпы балалалр саны (Оқыту мемлекеттік тілінде)

8

8

ұлдар

6

1

қыздар

2

7

Жалпы балалар саны (оқыту орыс тілінде)

7

16

ұлдар

3

8

қыздар

4

8

 

Тәрбиеленушілердің жетістіктері

2022-2023 жылы аудандық  «Бүлдіршін»  балалар байқауында вокал бойынша  Киюбаева Жансая 2 орынға иеленді

2023-2024 жылы аудандық «Бүлдіршін» балалар байқауында  Балтабай Нұрай вокал бойынша  3 орынға иеленді

2023-24 « Мен анаммен сурет саламын» атты  аудандық сурет байқауында Аманжол Айдана  3 орынға иеленді

2023-24 «Жауқазын»  зияткерлік олимпиадасының аудандық  кезең жүлдегері Мухаметбай Айсат ІІ дәрежелі диплом

2023-24 «Жауқазын» зияткерлік олимпиадасының облыстық кезең жүлдегері Мухаметбай Айсат  ІІІ дәрежелі диплом

2023-24 «Бала дарын»  жасөспірімдер байқауы жобасының ұйымдастыруымен балалабақша мен  мектеп оқушыларының арасында Ұқыпты бала Республикалық байқауына қатысып,мәнерлеп оқу бойынша ерекше өнер көрсеткен;

Мухаметбай Айсат  - ІІ дәрежелі диплом

Рысбек Адина - ІІ дәрежелі диплом

Рысбек Медина - ІІ дәрежелі дипломмен марапатталды.

Карашина Адема – аудандық «Планета экологиясы» конкурсында , 3 орын иегері;

 Магауов Алимжан – «Қызықты математика» республикалық қашықтық олимиадасы, 1 орын; «Ойшыл балдырған» аудандық олимпиадасында номинация иегері;

Кириченко Виктория – республикалық қашықтық олимпиадасы  «Будем с буквами дружить»; 1 орын, «Независимая страна - Казахстан» онлайн сайысы 1 орын; «Жауқазын» аудандық олимпиадасында «Зерек бүлдіршін» номинациясының иегері;

Семеренко Никита -«Секрет красок» онлайн республикалық суреттер байқауы 1 орын; Балалар өнер мектебінің «Новогоднее волшебство» атты 3D суреттер байқауы 1 орын;

 Штарк Яролслав – аудандық суреттер байқауы, 1 орын;

Цыликова Дарья –  2 дәрежелі диплом « Бала дарын» жасөспірімдер байқауы жобасының  ұйымдастыруымен балабақша және мектеп оқушылары арасында «Ұқыпты бала» атты республикалық байқауы;мектепке дейінгі мекемелерінің дайындық топ балаларына арналған «Жауқазын» олимпиадасының қатысушысы;

Задорожный Захар – Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар арасында өткен «Шексіз шығармашылық» атты аудандық байқауының 2 орын иегері.

Скворцова София-  «Мен және менің итім» атты аудандық байқауында 3 орынға ие болды.

Тәрбиеленушілердің білімін бағалау (оқыту тілі мемлекеттік тіл)

 

Салыстырмалы мониторинг

Жиынтық есеп 2022-23 оқу жылына балалардың дағдылары мен дағдылардың дамуын қадағалау бойынша бастапқы мониторингінің нәтижелері туралы

 

 

Балалар саны

Физикалық дамуы

Коммуникативтік дағдылардың дамуы

Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

 

 

Жоғары

орташа

төмен

Жоғары

орташа

төмен

Жоғары

орташа

төмен

Жоғары

орташа

төмен

Жоғары

орташа

төмен

Барлығы

8

0%

90%

10%

0%

75%

25%

0%

100%

0%

0%

100%

0%

0%

100%

0%

 

Салыстырмалы мониторинг

Жиынтық есеп 2022-23 оқу жылына балалардың дағдылары мен дағдылардың дамуын қадағалау бойынша аралық мониторингінің нәтижелері туралы

 

 

Балалар саны

Физикалық дамуы

Коммуникативтік дағдылардың дамуы

Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

 

 

Жоғары

орташа

төмен

Жоғары

орташа

төмен

Жоғары

орташа

төмен

Жоғары

орташа

төмен

Жоғары

орташа

төмен

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Барлығы

8

80%

 
 

12%

8%

64%

 
 

33%

3%

53%

 
 

47%

0%

74%

 
 

20%

6%

60%

20%

20%

 

Салыстырмалы мониторинг

Жиынтық есеп 2022-23 оқу жылына балалардың дағдылары мен дағдылардың дамуын қадағалау бойынша қорытынды  мониторингінің нәтижелері туралы

 

 

Балалар саны

Физикалық дамуы

Коммуникативтік дағдылардың дамуы

Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

 

 

Жоғары

орташа

төмен

Жоғары

орташа

төмен

Жоғары

орташа

төмен

Жоғары

орташа

төмен

Жоғары

орташа

төмен

Барлығы

8

86%

14%

0%

83%

17%

0%

53%

47%

0%

83%

17%

0%

79%

21%

0%

 

2022-2023 оқу жылының даярлық сыныбында балалардың жылдық бағдарлама мазмұнына сәйкес  мониторинг нәтижелерін талдау.

 

Өткізілетін күні: қыркүйек 2022ж.

Балалар саны:8

Мақсаты: балалардың білім деңгейін, физикалық және психикалық дамуын анықтау.

Мониторинг нәтижелерін алу әдіс: күнделікті өмірде және олармен тікелей білім беру жұмысы барысында балаларды үнемі бақылауы, балалар іс-әрекетінің талдау

2022  жылдың қыркүйек айында   балалардың жылдық бағдарлама мазмұнына сәйкес білімдерін тексеру, қорытынды бақылауы жүргізілді

Мониторинг 5 бағыт бойынша жүргізілді:

Физикалық қасиеттерді  дамыту,

Коммуникативтік дағдыларды дамыту,

Танымдық және интеллектуалдық қабілеттерін дамыту,

Шығармашылық дағдыларын дамыту,

Әлеуметтік дағдыларын қалыптастыру

Эмоционалдық дағдыларды меңгеру.

Физикалық қасиеттерді  дамыту

Дене шынықтыру:

Жоғары деңгей көрсеткен бала жоқ-0% -ды құрайды

Орташа деңгей-7 бала -90%-ды құрайды

Төмен деңгей 1 бала 10%-ды құрайды

Ұлттық қимылды ойындар, жарыс элементтері бар ойындар мен эстафеталық ойындарға белсенділікпен қатысады, онда физикалық қасиеттерді: жылдамдық, күш, шыдамдылық, икемділік, ептілік көрсетеді

Коммуникативтік дағдыларды дамыту

Сауат ашу негіздері

Сөйлеуді дамыту

Көркем әдебиет

Қазақ тілі

Жоғары деңгей бала жоқ 0% -ды құрайды

Орташа деңгей  6 бала 75% -ды құрайды

Төмен деңгей    2 бала  25% -ды құрайды

Себеп-салдарлық байланыстарды, әдеби жанрларды ажыратады. Ересек адамның көмегімен сұрақтар бойынша таныс ертегіні қайталайды,сөздік қорлары орташа. Сюжеттік суретпен жұмыс істеу кезінде олар екі – үш сөйлемнен тұратын әңгіме айта алады. Шығарманың мазмұнын қайталау кезінде бірізділік болмайды. Кейбір балалар өз ойларын анық жеткізе алмайды.

Танымдық және зияткерлік дағдыларды  дамыту

Математика негіздері

Жоғары деңгей  3 бала28% -ды құрайды

Орташа деңгей  5 бала 68% -ды құрайды

Төмен деңгей   бала жоқ 4% -ды құрайды

Балалар: заттардың санын 5-ке теңестіре алады, заттарды мөлшері, түсі, пішіні бойынша салыстыра алады, ұғымдарды біледі: үлкен - кішкентай, жоғары - төмен және т.б. балалардың көпшілігі геометриялық фигураларды біледі , денелерді атамайды немесе ажыратпайды, күннің бөліктерін ажыратады, олардың сипаттамаларын білмейді.

Шығармашылық дағдыларын дамыту

Жоғары деңгей  бала жоқ 0% -ды құрайды

Орташа деңгей  8 бала100% -ды құрайды

Төмен деңгей  0% -ды құрайды

Құрастыру

Мүсіндеу

Сурет салу

Жапсыру

Музыка

Балаларда қолдың ұсақ моторикасы дамыған,жұмысты ұқыпты орындайды, қауіпсіздік ережелерін сақтайды.Музыканың сипатына сәйкес қимылдарды орындайды:

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Қоршаған ортамен таныстыру

Жоғары деңгей 0 % -ды құрайды

Орташа деңгей  100% -ды құрайды

Төмен деңгей  0 %  -ды құрайды

Балалар ауа-райы мен табиғаттың маусымдық өзгерістерінде қарапайым байланыс орната біледі, қоршаған ортада, табиғатта қауіпсіздікті сақтайды. Олар жол ережесін, қоғамдық көліктегі мінез-құлық ережелерін толық білмейді, ересектердің, отбасы мүшелерінің мамандықтары мен еңбектері туралы қызығушылық танытады, тапсырманы жауапкершілікпен орындауға тырысады

Ұсыныстар: балалармен қатемен жұмыс жасау, тірек-сызба бойынша сөйлемдер құрастырып үйретуді жалғастыру, , балалардың түсініктерін арттыру үшін көбірек ертегі айтқызып сөйлету, тақпақтар оқып мазмұндарын сұрау, жұмбақтар жаттатып, шешкізу. Мүмкіндік деңгейін көрсеткен балалармен жеке жұмыс атқару, жеке тақпақтар жаттатқызып, ертегіні кейіптеу. Жол ережесін, қоғамдық көліктегі мінез-құлық ережелерін үйретуді жалғастыпу,дамыту.

 

Салыстырмалы мониторинг

Жиынтық есеп 2023-24 оқу жылына балалардың дағдылары мен дағдылардың дамуын қадағалау бойынша бастапқы мониторингінің нәтижелері туралы

 

 

Балалар саны

Физикалық дамуы

Коммуникативтік дағдылардың дамуы

Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

 

 

Жоғары

орташа

төмен

Жоғары

орташа

төмен

Жоғары

орташа

төмен

Жоғары

орташа

төмен

Жоғары

орташа

төмен

Барлығы

8

21%

79%

0%

22%

65%

13%

28%

68%

4%

6%

86%

8%

15%

77%

8%

 

 

Салыстырмалы мониторинг

Жиынтық есеп 2023-24 оқу жылына балалардың дағдылары мен дағдылардың дамуын қадағалау бойынша аралық мониторингінің нәтижелері туралы

 

 

Балалар саны

Физикалық дамуы

Коммуникативтік дағдылардың дамуы

Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

 

 

Жоғары

орташа

төмен

Жоғары

орташа

төмен

Жоғары

орташа

төмен

Жоғары

орташа

төмен

Жоғары

орташа

төмен

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Барлығы

8

79%

 
 

21%

0%

35%

 
 

63%

2%

50%

 
 

46%

4%

10%

 
 

87%

3%

77%

23%

0%

 

Салыстырмалы мониторинг

Жиынтық есеп 2023-24 оқу жылына балалардың дағдылары мен дағдылардың дамуын қадағалау бойынша қорытынды  мониторингінің нәтижелері туралы

 

 

Балалар саны

Физикалық дамуы

Коммуникативтік дағдылардың дамуы

Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

 

 

Жоғары

орташа

төмен

Жоғары

орташа

төмен

Жоғары

орташа

төмен

Жоғары

орташа

төмен

Жоғары

орташа

төмен

Барлығы

8

86%

14%

0%

22%

65%

13%

89%

11%

0%

6%

86%

8%

89%

11%

0%

 

2023-2024 оқу жылының даярлық сыныбында балалардың жылдық бағдарлама мазмұнына сәйкес  мониторинг нәтижелерін талдау.

Өткізілетін күні: қаңтар 2023ж.

Балалар саны:8

Мақсаты: балалардың білім деңгейін, физикалық және психикалық дамуын анықтау.

Мониторинг нәтижелерін алу әдіс: күнделікті өмірде және олармен тікелей білім беру жұмысы барысында балаларды үнемі бақылауы, балалар іс-әрекетінің талдау

2023 жылдың қаңтар айында   балалардың жылдық бағдарлама мазмұнына сәйкес білімдерін тексеру, қорытынды бақылауы жүргізілді

Мониторинг 5 бағыт бойынша жүргізілді:

Физикалық қасиеттерді  дамыту,

Коммуникативтік дағдыларды дамыту,

Танымдық және интеллектуалдық қабілеттерін дамыту,

Шығармашылық дағдыларын дамыту,

Әлеуметтік дағдыларын қалыптастыру

Эмоционалдық дағдыларды меңгеру.

Физикалық қасиеттерді  дамыту

Дене шынықтыру:

Жоғары деңгей-7 бала-80% -ды құрайды

Орташа деңгей-1 бала -12%-ды құрайды

Төмен деңгей 8%-ды құрайды

Сапта бір-бірден, екеуден, үшеуден жүреді.Ересектің белгісімен тоқтап, қозғалыс бағытын өзгертіп, заттардың арасымен,кейбір балалар  жіптерден аттап жүре алмайды  ,спорттық ойындар мен жаттығуларда белсенділік танытады

Коммуникативтік дағдыларды дамыту

Сауат ашу негіздері

Сөйлеуді дамыту

Көркем әдебиет

Қазақ тілі

Жоғары деңгей 22% -ды құрайды

Орташа деңгей  67% -ды құрайды

Төмен деңгей 13% -ды құрайды

Зат есімдерді сан есімдермен және сын есімдерді зат есімдермен байланыстырып айтады, әңгімелерді бірізді толық айта алмайды,берілген сөздерден жай сөйлемдер құрастырады

Танымдық және зияткерлік дағдыларды  дамыту

Математика негіздері

Жоғары деңгей  89% -ды құрайды

Орташа деңгей  11% -ды құрайды

Төмен деңгей   0% -ды құрайды

жиындарды бөліктерге бөледі және оларды қайта біріктіреді 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санауды біледі, «Қанша?», «нешінші?» сұрақтарын ажыратады, оларға дұрыс жауап береді

заттарды шамасына қарай өсу және кему ретімен орналастырады

Шығармашылық дағдыларын дамыту

Жоғары деңгей  6% -ды құрайды

Орташа деңгей  86% -ды құрайды

Төмен деңгей  8% -ды құрайды

Құрастыру

Мүсіндеу

Сурет салу

Жапсыру

Музыка

бояуларды қолдануды, бояғышта акварельді сумен араластыруды, қанық түстер алу үшін қарындашты түрліше басып бояуды біледі: шынайы бейнесіне қарап және ойдан пішіндері мен өлшемі әртүрлі таныс заттарды мүсіндейді:

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Қоршаған ортамен таныстыру

Жоғары деңгей 89 % -ды құрайды

Орташа деңгей  11% -ды құрайды

Төмен деңгей  0%  -ды құрайды

Балалар ауа-райы мен табиғаттың маусымдық өзгерістерінде қарапайым байланыс орнатпайды, қоршаған ортада, табиғатта қауіпсіздікті сақтайды. Олар жол ережесін, қоғамдық көліктегі мінез-құлық ережелерін біледі, ересектердің, отбасы мүшелерінің мамандықтары мен еңбектері туралы қызығушылық танытады, тапсырманы жауапкершілікпен орындауға тырысады

Ұсыныстар: балалармен қатемен жұмыс жасау, балалардың түсініктерін арттыру үшін көбірек ертегі айтқызып сөйлету, тақпақтар оқып мазмұндарын сұрау, жұмбақтар жаттатып, шешкізу. Мүмкіндік деңгейін көрсеткен балалармен жеке жұмыс атқару. Сөздерге дыбыстық талдау жасатып, сөздегі дыбыстардың ретін, дауысты және дауыссыз дыбыстарды айтқызу.

 

 

Тәрбиеленушілердің білімін бағалау (оқыту тілі орыс тілі)

2022-2023 оқу жылы

Балалар саны: 6

Өткізу күні: қыркүйек 2022ж. мониторинг мәртебесі: бастапқы

Мониторингтің мақсаты: балалардың білім деңгейін, физикалық және психикалық дамуын анықтау.

Міндеттері: Мектепке дейінгі білім беру мен балаларды дамытудың жалпы білім беру бағдарламасын меңгеру нәтижелерін зерттеу.

Мониторинг нәтижелерін алу әдіс: күнделікті өмірде және олармен тікелей білім беру жұмысы барысында балаларды үнемі бақылауы, балалар іс-әрекетінің талдау

2023 жылдың қаңтар айында   балалардың жылдық бағдарлама мазмұнына сәйкес білімдерін тексеру, қорытынды бақылауы жүргізілді

Мониторинг 5 бағыт бойынша жүргізілді:

Физикалық қасиеттерді  дамыту,

Коммуникативтік дағдыларды дамыту,

Танымдық және интеллектуалдық қабілеттерін дамыту,

Шығармашылық дағдыларын дамыту,

Әлеуметтік дағдыларын қалыптастыру

Эмоционалдық дағдыларды меңгеру.

Физикалық қасиеттерді  дамыту

Мониторинг жүргізу қорытындысы бойынша мынадай нәтижелер анықталды:

Физикалық қасеиттерінің дамуы (дене шынықтыру)

орташа деңгей-6 бала, бұл 100%;

Коммуникативтік дағдыларды дамыту (грамота негіздері; сөйлеуді дамыту; Көркем әдебиет; Қазақ тілі)

орташа деңгей-3 бала, бұл 50%;

 төмен деңгей-3 бала, бұл 50% құрайды.

Балалар сөйлеуде қарапайым сөйлемдерді қолданады. Күрделі сөйлем құруда қиындықтар туындайды. Ересек адамның көмегімен сұрақтар бойынша таныс ертегіні қайталаңыз. Белсенді сөздіктің сөздік қоры орташа. Сюжеттік суретпен жұмыс істеу кезінде олар екі – үш сөйлемнен тұратын әңгіме жасайды. Шығарманың мазмұнын қайталау кезінде бірізділік болмайды. Кейбір балаларда сөйлеу дамуының кешігуі бар.

Танымдық және интеллектуалдық дағдыларды дамыту (математика негіздері; құрастыру)

орташа деңгей-2 бала, бұл 34%;

 төмен деңгей – 4 бала, бұл 66% құрайды.

Балалар 10-ға дейін санауды біледі, бірақ оларды жазу және кері санау қиынға соғады. Геометриялық фигуралар мен кейбір геометриялық фигураларды біледі. Балалар біледі: заттардың санын 5-ке теңестіре алады, заттарды мөлшері, түсі, формасы бойынша салыстыра алады, ұғымдарға ие: үлкен - кішкентай, жоғары - төмен және т. Б

Шығармашылық дағдыларын дамыту (сурет салу; модельдеу; Аппликация; Музыка)

6 баланың деңгейі төмен, бұл 100% құрайды.

Балаларда қолдың ұсақ моторикасы нашар дамыған. Аппликацияда көкөністерді, жемістерді, гүлдер мен әшекейлерді бейнелеу үшін әртүрлі әдістерді қолданбаңыз. Балалар қарапайым силуэт ойыншықтарын салады. Балалардың көпшілігі екі есе бүктелген қағаздан симметриялы пішіндерді өз бетінше кесуді білмейді, аппликацияны дизайн бойынша орындайды.

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру (қоршаған әлеммен танысу)

баланың орташа 4 деңгейі 66 %құрайды;

2 баланың деңгейі төмен, бұл 34% құрайды.

Балалар ауа-райы мен табиғаттың маусымдық өзгерістерінде қарапайым байланыс орнатпайды, қоршаған ортада, табиғатта қауіпсіздікті сақтайды. Олар жол ережесін, қоғамдық көліктегі мінез-құлық ережелерін білмейді, ересектердің, отбасы мүшелерінің мамандықтары мен еңбектері туралы қызығушылық танытпайды, тапсырманы жауапкершілікпен орындауға тырыспайды.

мектепалды даярлық бағдарламасының бөлімдері бойынша (орыс тілі тобы)

Қорытынды: 1. Барлық бөлімдер бойынша жұмысты жеке және шағын топтарда жүйелі түрде жүргізу.

  1. Ата-аналарды оқу процесіне тарту, олармен тығыз байланыста болу, оларға педагогикалық көмек көрсету.

 

Жасы

Физикалық дамуы

Коммуникативтік дағдылардың дамуы

Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

жоғары

орташа

төмен

жоғары

орташа

төмен

жоғары

орташа

төмен

жоғары

орташа

төмен

жоғары

орташа

төмен

Даярлық тобы

5 лет

0%

100%

0%

0%

50%

50%

0%

34%

66%

0%

0%

100%

0%

66%

34%

 

2023-2024 оқу жылының даярлық сыныбында балалардың жылдық бағдарлама мазмұнына сәйкес  мониторинг нәтижелерін талдау

 

Бала саны: 16

Өткізу күні: қыркүйек 2023ж. мониторинг мәртебесі: бастапқы

Мониторингтің мақсаты: балалардың білім деңгейін, физикалық және психикалық дамуын анықтау.

Міндеттері: Мектепке дейінгі білім беру мен балаларды дамытудың жалпы білім беру бағдарламасын меңгеру нәтижелерін зерделеу

Мониторинг әдістері: мұғалімнің күнделікті өмірде және олармен тікелей білім беру жұмысы барысында балаларды үнемі бақылауы, балалар іс-әрекетінің өнімдерін талдау, әңгімелер, ойын жағдайлары.

Мониторинг жүргізу қорытындысы бойынша мынадай нәтижелер анықталды:
Физикалық дамуы (дене шынықтыру)

жоғары деңгей – 3 бала, бұл 19%;

орташа деңгей-5 бала, бұл 31%;

төмен деңгей-8 бала, бұл 50% құрайды.

 

Коммуникативтік дағдылардың дамуы (грамота негіздері; сөйлеуді дамыту; Көркем әдебиет; Қазақ тілі)

орташа деңгей-5 бала, бұл 31%;

 төмен деңгей-11 бала, бұл 69% құрайды.

Балалар сөйлеуде қарапайым сөйлемдерді қолданады. Күрделі сөйлем құруда қиындықтар туындайды. Ересек адамның көмегімен сұрақтар бойынша таныс ертегіні қайталаңыз. Белсенді сөздіктің сөздік қоры орташа. Сюжеттік суретпен жұмыс істеу кезінде олар екі – үш сөйлемнен тұратын әңгіме жасайды. Шығарманың мазмұнын қайталау кезінде бірізділік болмайды. Кейбір балаларда сөйлеу дамуының кешігуі бар.

Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту. (математика негіздері)

жоғары деңгей 1 бала, бұл 6%;

балалардың орташа 6 деңгейі 38 құрайды%;

9 баланың деңгейі төмен, бұл 56% құрайды.

Балалар: заттардың санын 5-ке теңестіре алады, заттарды мөлшері, түсі, пішіні бойынша салыстыра алады, ұғымдарды біледі: үлкен - кішкентай, жоғары - төмен және т.б. балалардың көпшілігі геометриялық фигуралар мен денелерді атамайды немесе ажыратпайды, күннің бөліктерін ажыратпайды, олардың сипаттамаларын білмейді.

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту  (құрастыру; сурет салу; модельдеу; Аппликация; Музыка)

балалардың орташа 5 деңгейі 31 құрайды%;

11 баланың деңгейі төмен, бұл 69% құрайды.

Балаларда қолдың ұсақ моторикасы нашар дамыған. Аппликацияда көкөністерді, жемістерді, гүлдер мен әшекейлерді бейнелеу үшін әртүрлі әдістерді қолданбаңыз. Балалар қарапайым силуэт ойыншықтарын салады. Балалардың көпшілігі екі есе бүктелген қағаздан симметриялы пішіндерді өз бетінше кесуді білмейді, аппликацияны дизайн бойынша орындайды

 

  Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру (қоршаған әлеммен танысу)

балалардың орташа 5 деңгейі 31 құрайды%;

11 баланың деңгейі төмен, бұл 69% құрайды.

Балалар ауа-райы мен табиғаттың маусымдық өзгерістерінде қарапайым байланыс орнатпайды, қоршаған ортада, табиғатта қауіпсіздікті сақтайды. Олар жол ережесін, қоғамдық көліктегі мінез-құлық ережелерін білмейді, ересектердің, отбасы мүшелерінің мамандықтары мен еңбектері туралы қызығушылық танытпайды, тапсырманы жауапкершілікпен орындауға тырыспайды.

 

мектепалды даярлық бағдарламасының бөлімдері бойынша (орыс  сыныбы)

Қорытындылар:

  1. Барлық бөлімдер бойынша жұмысты жеке және шағын топтарда жүйелі түрде жүргізу.
  2. Ата-аналарды оқу процесіне тарту, олармен тығыз байланыста болу, оларға педагогикалық көмек көрсету.

 

 

Жасы

Физикалық дамуы

Коммуникативтік дағдылардың дамуы

Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

жоғары

орташа

төмен

жоғары

орташа

төмен

жоғары

орташа

төмен

жоғары

орташа

төмен

жоғары

орташа

төмен

Даярлық тобы

5 лет

19%

31%

50%

0%

61%

39%

6%

38%

56%

0%

31%

69%

0%

31%

69%

 

 

© 2024. Все права защищены.